Kummikeks

Kummikeksumäng on juba 7. sajandil Hiinast alguse saanud hüplemismäng, kus kasutatakse pikka otstest kokkuseotud kummipaela (pesukummi). Lõbus ja liikuv mäng arendab lastes tähelepanu- ja keskendumisvõimet ning koostöö- ja suhtlusoskusi.

Mäng oli populaarne koolitüdrukute hulgas eriti 1970.–1980. aastatel.

Mängijate asetus

Kaks mängijat astuvad kummipaela sisse ja eemalduvad teineteisest, kuni kumm on peaaegu pingul, jäädes näod vastamisi seisma. Kummi hoidjad võivad seista jalad koos või õlgade laiuselt. Ühe või mõlema hoidja puudumisel pannakse asenduseks üks või kaks tooli.

Keksumäng

Kolmas mängija hakkab kummi kohal läbi hüplema kindlaks määratud elemente. Kumm võib asetseda mängijate pahkluu, sääre, põlve, reie, puusa kõrgusel või isegi kõrgemal (need on järjestikused klassid, mis tuleb hüppajal läbida). Vea tegemist elemendi sooritamisel nimetatakse apsuks. Apsu korral läheb hüppekord järgmisele mängijale.